Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mobi

29. 12. 2009 12:37
Funguje to

Pokud Vám nepřijde to upozornění (po objednání autentizačního kódu) přímo na displej telefonu, tak stačí jít do Menu > Nástroje SIM > Sifrované SMS > zadat BPIN > Dosle zpravy (nebo je to tam rovnou). Mně to normálně funguje. Jak na displej, tak i v SIM toolkit. Mám taky eKonto + G1 FW 1.6 + T-Mobile. Možná je jen problém mezi displejem telefonu a židlí :-) Pokud to tak není a nebude to stále fungovat, tak beru zpět ;-) Kdyby to byl problém jen T-Mobile, tak by mi to asi taky nemohlo fungovat, nemyslíte? Navíc RB vůbec nemusí ty SMS odesílat přes SMS cetrum T-Mobile. S běžnýma SMS taky nemám problém.

0 0
možnosti

Hip

22. 12. 2009 15:33
já podobný problém nikdy neměl

u žádného z operátorů. cestoval jsem z Paegasu do Oscara (Vodafone) a nakonec do O2. Vždy jsem ale používal telefon bez operačního systému. Možná je to vlastnost "chytrých" telefonů.

0 0
možnosti

(gbd)

22. 12. 2009 12:51
Obdovbý problém - O2

Mám obdobný problém u O2 - SMS chodí pozdě, někdy ještě později, občas vůbec. Je to tak "od začátku", tedy několik let. Za tu dobu jsem měnil telefon i SIM, takže to asi je "vlastnost čísla".

Neřeším to nijak. Prostě od začátků předpokládám, že SMS je velmi nespolehlivá služba a podle toho ji (ne)využívám.

(Pravda, v bance to dalo hodně vysvětlování, že potřebuji k internetovému bankovnictví jiné ověřování než nějakou SMS, která přijde "někdy" a ještě ji musím přesně opsat, což bývá DOST problém.)

0 0
možnosti

vladkaSpidlova

22. 12. 2009 12:20
mam podobnou zkusenost

s O2. SMS mi chodily, ale moje odpovedi nebyly dorucovany. Mam porad jeden a ten samy mobil i stejnou simku...do letosniho leta jsem nemela problem. Stezovala jsem si na zakaznicke lince O2, a bylo mi receno, ze u nich je vsechno v poradku, at vymenim mobil. Vymenila jsem operatora. Od te doby vse funguje...zatim-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS