T-Mobile: Nekonečný příběh smutného zákazníka

22. 12. 2009 12:12:13
Od pořízení mobilu T-Mobile G1 s jsem měl problémy s doručováním SMS. Několik měsíců, jsem si volal a dopisoval se zákaznickým centrem, abych se po mnoha peripetiích dopracoval ke sdělení, že občasné nedoručování SMS je nikoliv chybou, ale vlastností. Tím komunikace ze strany operátora skončila, tak jsem si dal ještě tu práci varovat zákazníky, kteří snad zvažují s T-Mobile mít něco společného.

Stručná sumarizace:

- Zjišťuji, že mi občas nepřijdou SMS, které mi známí posílali.

- Mnohokrát jsem to řešil s operátorem, nakonec jsem vždy vypnul telefon, oni něco provedli zapnul a SMS přišly.

- Telefon byl vyměněn za nový (stejný typ), SIM byla vyměněna, bankovní aplikace znovu nahrána.

- Někdy se objevily SMS třeba po dvou dnech, někdy jsem si musel zavolal do T-Mobile, abych mohl potvrdit bankovní převody: Řešili to něčím, co nazývají "prošťouchávací SMS"

- Na žádné řešení nikdy nikdo nepřišel a mně došla trpělivost - když mi nepřišla důležitá zpráva - a koncem listopadu jsem napsal jsem přiměřeně expresivní stížnost.

- Obdržel jsem na stížnost paralelně dvě různé odpovědi:

a) „Nase technicke oddeleni dnes Vas pozadavek vyresilo, o cemz jste byl informovan prostrednictvim SMS. Sluzba SMS je funkcni v plnem rozsahu.“

b) výtah: „V ramci moznosti doporucujeme vyzkouset po urcitou dobu prijem textovych zprav na Vasi SIM kartu vlozenou v jinem mobilnim telefonu. Jestlize bude nekorektni prijem SMS pretrvavat, obratte se prosim na nejblizsi Znackovou prodejnu T-Mobile, kde provedeme na ctecim zarizeni kontrolu Vasi SIM karty. V opacnem pripade doporucujeme reklamovat pouzivany mobilni telefon.“

Vtipně tedy vše fungovalo a zároveň nefungovalo. A doporučení k výměně telefonu a SIM bylo nesmyslné, protože už bylo vyzkoušené.

- Už jsem přestal být asertivní a žádal VYŘEŠENÍ mého problému. Požádal jsem už pouze o písemnou komunikaci, protože nerad žiji utloukán opakovanými otázkami podpory.

- Jako kdyby v T-Mobile neměli archivovány všechny volání, stížnosti a maily, dostal jsem zase mail plný otázek, na které jsem už snad 20x odpovídal.

- Vše jsem znovu mailem vysvětlil a znovu žádal o řešení.

- Ozval se mi PRVNÍ (!!!!!) technik, který mi CHTĚL POMOCT. Po dlouhém rozhovoru, kdy zjistil, že mi fakt SMS nechodí (asi díky kombinaci „přenesené číslo – eKonto – Android - G1“), tak mi nabídl zajištění výměny přístroje, čímž by se problém měl vyřešit. Doporučil mi HTC HD2 s tím, že zaplatím rozdíl prodejních cen v době nákupu, což nevím kolik bylo, ale tak tisícovka. To jsem byl ochoten doplatit, mladík mi nabídl i pomoc, že to zařídí na prodejně.

- Po půlhodině, kdy jsem měl dobrý pocit z vyřešení problému, mi volal tentýž technik. Celý nešťastný, že mu nikde nechtějí vyjít vstříc atd. Prý to bude eskalovat dál, ale neví jak to dopadne. Prý, kdybych byl alespoň firemní klient, tak by mu snad někdo vyšel vstříc ...

- I převedl jsem číslo do firemní flotily a zkusil si vyžádat smluvené řešení jako silný firemní klient. Odpovědí bylo, že občasné nedoručování SMS je VLASTNOSTÍ a nikoliv CHYBOU telefonu.

- Nezávisle na tom mi volal onen ochotný technik, aby mi sdělil, že vlastně zjistil totéž. Prostě, že mi to fungovat nebude spolehlivě nikdy.

- Řekl jsem si, že napíšu tenhle článek a dám si tu práci demonstrovat, co je podle tohoto světového operátora normální služba:

- Pokud snad někdo máte nějakou zkušenost s podobným problémem nebo návod, jak jste takovou věc řešili vy, velmi to uvítám.

AKTUALIZACE 23. 12. 2009 - Šaškárna právě vyvrcholila!

Právě mi opět volal kdosi ze zákaznické podpory a mimo jiné mi sdělil, že bych si "měl pořídit jiný mobilní telefon.". Řekl jsem mu, že to už vím od jeho kolegů, načež dodal: "Tak proč se tím neřídíte?!". Řekl jsem mu, že to očekávám od nich - prostě výměnu telefonu za jiný funkční. Na to mi sdělil: "To nejsme schopní dál řešit". Prý patří mé číslo mezi "top business zákazníky" a tam se mám obracet. Na mé upozornění, že už nechci slyšet informace o tom, čím to je, ale že chci ŘEŠENÍ byla odpověď lakonická: "NEJSME SCHOPNÍ TEN PROBLÉM VYŘEŠIT" s ironickým dovětkem: "Můžete mi tady nechat vaši sim kartu s přístupem do banky a můžeme to tady testovat."

Autor: Tomáš Sýkora | úterý 22.12.2009 12:12 | karma článku: 21.58 | přečteno: 4206x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ekonomika

Markéta Šichtařová

Poláci bojují za vlastní děti. My za Venezuelu.

Vždycky, když vyhrajeme v hokeji, celý národ jásá a křičí: „Kdo neskáče, není Čech!“ Vypadá to, že Češi mají svůj národ rádi a jsou na něj hrdí.

15.2.2019 v 8:00 | Karma článku: 48.68 | Přečteno: 15763 | Diskuse

Tomáš Flaška

Pěkně si jdou Maláčová s Babišem po krku

A samozřejmě je zase hon na voliče důchodce. Teď jde o to, jestli jim přidat příští rok o 700 nebo o 900 korun. A oba to jedou stylem: kdo s koho!

15.2.2019 v 6:10 | Karma článku: 31.32 | Přečteno: 972 | Diskuse

Jan Bartoň

Stát chce snížit podporu fotovoltaikám

Podle informací lidovky.cz už státní úředníci vymysleli jak na podporu „solárním baronům“. Podle této informace se bude u každého případu zkoumat, zda výše podpory odpovídá rentabilitě projektu. To bude „maso“.

14.2.2019 v 8:00 | Karma článku: 24.29 | Přečteno: 777 | Diskuse

Tomáš Flaška

Půjde ministr Ťok před soud?

Dostavba dálnice D11 se zdraží o 148 milionů. Rozhodl ministr, nebo kdo? Rozhodl ale hlavně rychle a tedy zjevně bez nějakých odborných analýz.

13.2.2019 v 11:07 | Karma článku: 30.26 | Přečteno: 1370 | Diskuse

Jiří Chvojka

Otevřený dopis pro Aleše Michla z České národní banky

Česká národní banka má chránit spotřebitele před nekalým jednáním. Jeden problém ochrany spotřebitele za možná miliardy korun jsme objevili a ČNB by ho měla řešit. Okradených mohou být stovky tisíc klientů jedné pojišťovny.

12.2.2019 v 12:19 | Karma článku: 30.79 | Přečteno: 2101 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1713
Autor se profesně pohybuje v oblasti obchodu, marketingu, komunikace. Mimo to je tiskovým mluvčím Sdružení přátel šéfinspektora Clouseau a provozovatelem www.sefinspektor.cz

Najdete na iDNES.cz