T-Mobile: Nekonečný příběh smutného zákazníka

22. 12. 2009 12:12:13
Od pořízení mobilu T-Mobile G1 s jsem měl problémy s doručováním SMS. Několik měsíců, jsem si volal a dopisoval se zákaznickým centrem, abych se po mnoha peripetiích dopracoval ke sdělení, že občasné nedoručování SMS je nikoliv chybou, ale vlastností. Tím komunikace ze strany operátora skončila, tak jsem si dal ještě tu práci varovat zákazníky, kteří snad zvažují s T-Mobile mít něco společného.

Stručná sumarizace:

- Zjišťuji, že mi občas nepřijdou SMS, které mi známí posílali.

- Mnohokrát jsem to řešil s operátorem, nakonec jsem vždy vypnul telefon, oni něco provedli zapnul a SMS přišly.

- Telefon byl vyměněn za nový (stejný typ), SIM byla vyměněna, bankovní aplikace znovu nahrána.

- Někdy se objevily SMS třeba po dvou dnech, někdy jsem si musel zavolal do T-Mobile, abych mohl potvrdit bankovní převody: Řešili to něčím, co nazývají "prošťouchávací SMS"

- Na žádné řešení nikdy nikdo nepřišel a mně došla trpělivost - když mi nepřišla důležitá zpráva - a koncem listopadu jsem napsal jsem přiměřeně expresivní stížnost.

- Obdržel jsem na stížnost paralelně dvě různé odpovědi:

a) „Nase technicke oddeleni dnes Vas pozadavek vyresilo, o cemz jste byl informovan prostrednictvim SMS. Sluzba SMS je funkcni v plnem rozsahu.“

b) výtah: „V ramci moznosti doporucujeme vyzkouset po urcitou dobu prijem textovych zprav na Vasi SIM kartu vlozenou v jinem mobilnim telefonu. Jestlize bude nekorektni prijem SMS pretrvavat, obratte se prosim na nejblizsi Znackovou prodejnu T-Mobile, kde provedeme na ctecim zarizeni kontrolu Vasi SIM karty. V opacnem pripade doporucujeme reklamovat pouzivany mobilni telefon.“

Vtipně tedy vše fungovalo a zároveň nefungovalo. A doporučení k výměně telefonu a SIM bylo nesmyslné, protože už bylo vyzkoušené.

- Už jsem přestal být asertivní a žádal VYŘEŠENÍ mého problému. Požádal jsem už pouze o písemnou komunikaci, protože nerad žiji utloukán opakovanými otázkami podpory.

- Jako kdyby v T-Mobile neměli archivovány všechny volání, stížnosti a maily, dostal jsem zase mail plný otázek, na které jsem už snad 20x odpovídal.

- Vše jsem znovu mailem vysvětlil a znovu žádal o řešení.

- Ozval se mi PRVNÍ (!!!!!) technik, který mi CHTĚL POMOCT. Po dlouhém rozhovoru, kdy zjistil, že mi fakt SMS nechodí (asi díky kombinaci „přenesené číslo – eKonto – Android - G1“), tak mi nabídl zajištění výměny přístroje, čímž by se problém měl vyřešit. Doporučil mi HTC HD2 s tím, že zaplatím rozdíl prodejních cen v době nákupu, což nevím kolik bylo, ale tak tisícovka. To jsem byl ochoten doplatit, mladík mi nabídl i pomoc, že to zařídí na prodejně.

- Po půlhodině, kdy jsem měl dobrý pocit z vyřešení problému, mi volal tentýž technik. Celý nešťastný, že mu nikde nechtějí vyjít vstříc atd. Prý to bude eskalovat dál, ale neví jak to dopadne. Prý, kdybych byl alespoň firemní klient, tak by mu snad někdo vyšel vstříc ...

- I převedl jsem číslo do firemní flotily a zkusil si vyžádat smluvené řešení jako silný firemní klient. Odpovědí bylo, že občasné nedoručování SMS je VLASTNOSTÍ a nikoliv CHYBOU telefonu.

- Nezávisle na tom mi volal onen ochotný technik, aby mi sdělil, že vlastně zjistil totéž. Prostě, že mi to fungovat nebude spolehlivě nikdy.

- Řekl jsem si, že napíšu tenhle článek a dám si tu práci demonstrovat, co je podle tohoto světového operátora normální služba:

- Pokud snad někdo máte nějakou zkušenost s podobným problémem nebo návod, jak jste takovou věc řešili vy, velmi to uvítám.

AKTUALIZACE 23. 12. 2009 - Šaškárna právě vyvrcholila!

Právě mi opět volal kdosi ze zákaznické podpory a mimo jiné mi sdělil, že bych si "měl pořídit jiný mobilní telefon.". Řekl jsem mu, že to už vím od jeho kolegů, načež dodal: "Tak proč se tím neřídíte?!". Řekl jsem mu, že to očekávám od nich - prostě výměnu telefonu za jiný funkční. Na to mi sdělil: "To nejsme schopní dál řešit". Prý patří mé číslo mezi "top business zákazníky" a tam se mám obracet. Na mé upozornění, že už nechci slyšet informace o tom, čím to je, ale že chci ŘEŠENÍ byla odpověď lakonická: "NEJSME SCHOPNÍ TEN PROBLÉM VYŘEŠIT" s ironickým dovětkem: "Můžete mi tady nechat vaši sim kartu s přístupem do banky a můžeme to tady testovat."

Autor: Tomáš Sýkora | úterý 22.12.2009 12:12 | karma článku: 21.58 | přečteno: 4218x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ekonomika

Tomáš Flaška

Někdo tady lže

Prezident Pavel svolal schůzku opozice a koalice ohledně důchodové reformy. Záslužný čin. Nepamatuji, že by některý z jeho dvou předchůdců zkusil něco podobného. A o tom má prezidentská funkce být.

29.3.2024 v 9:13 | Karma článku: 17.50 | Přečteno: 242 | Diskuse

Ladislav Jílek

Něco k huti Liberty

My starší ji známe pod jménem Nová huť Klementa Gottwalda. Ti ještě starší ji znali pod jménem Jižní závod, který jí dali Němci, kteří ji začali stavět během 2SV.

25.3.2024 v 16:35 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 599 | Diskuse

Milan Smutný

Nesnesitelně drahá láce solárních a větrných zdrojů

Daňoví poplatníci v Německu se vztekají: v rozporu s vládní ideologií zjišťují, že zelená tranzice levnými zdroji ze slunce a větru se nejen nekoná, ale devastuje ekonomiku, soukromé i veřejné rozpočty a vede k politickému chaosu.

25.3.2024 v 11:31 | Karma článku: 35.83 | Přečteno: 911 | Diskuse

Markéta Šichtařová

Co se to děje s úroky?!

Už tento týden bude znovu Česká národní banka rozhodovat o nastavení jejích úrokových sazeb. A ekonomové ve svých reportech skoro o ničem jiném nemluví.

20.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 34.95 | Přečteno: 1587 | Diskuse

Karel Trčálek

Čelíme statistickému zkreslení paní Šichtařové!!!

Počet lidí, kteří jsou přesvědčení, že je paní Šichtařová ekonomka, v roce 2023 stoupl o 173 000 na 4,224 milionu lidí. Vyplývá to ze statistik paní Šichtařové...

18.3.2024 v 8:43 | Karma článku: 19.36 | Přečteno: 498 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1717
Autor se profesně pohybuje v oblasti obchodu, marketingu, komunikace. Mimo to je tiskovým mluvčím Sdružení přátel šéfinspektora Clouseau a provozovatelem www.sefinspektor.cz

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...